Jak jste dopadli u maturitního didaktického testu z češtiny na podzim 2016? Tisíce maturantů dnes čelily této výzvě a nyní doufají v co nejlepší hodnocení. Přinášíme Vám výsledky didaktického testu z českého jazyka a literatury psaného v podzimním termínu 2016. Porovnejte své vlastní odpovědi se správnými odpověďmi a zjistěte tak, jestli jste u maturitního testu z ČJ 2016 na podzim uspěli. Výsledky didaktického testu můžete sdílet se svými spolužáky.
ČTĚTE TAKÉ: Vzorová maturitní písemka z češtiny z jara 2016 na jedničku
DIDAKTICKÝ TEST Z ČESKÉHO JAZYKA 2016 PODZIMNÍ TERMÍN VÝSLEDKY
- 1 B
- 2 B
- 3.1 klasicismus
- 3.2 Moliére / Jean-Baptiste Poquelin
- 4 D
- 5 A
- 6.1 A
- 6.2 N
- 6.3 N
- 6.4 N
- 7 blízkými, vymýtit, penězi, ztracené
- 8.1 B
- 8.2 F
- 8.3 C
- 8.4 E
- 9 D
- 10 D
- 11.1 C
- 11.2 A
- 11.3 E
- 11.4 B
- 11.5 D
- 12.1 N
- 12.2 A
- 12.3 N
- 12.4 N
- 13 A
ČTĚTE TAKÉ: Jak uspět u ústní zkoušky z češtiny u maturity?
- 14 B
- 15 A
- 16.1 vyznavači, násilím
- 16.2 totalitních
- 16.3 předložka
- 17.1 N
- 17.2 A
- 17.3 A
- 17.4 N
- 18 B
- 19 C
- 20 D
- 21 kradmé
- 22 A
- 23 B
- 24 A
- 25 B
- 26 A
- 27.1 C
- 27.2 E
- 27.3 D
- 28.1 A
- 28.2 A
- 28.3 A
- 28.4 N
- 29.1 administrativní / úřední
- 29.2 odborný / vědecký
- 30 D
- 31 C
- 32 C
Zadání didaktického testu z češtiny 2016
Výsledky didaktického testu z českého jazyka a literatury vypracoval v den testu Nový Amos.
Proč je výraz “důležité upozornění” ustálené slovní spojení? Když místo toho řeknu třeba “důrazné upozornění”, zjevně to bude mít stejný význam, nebo ne? Prosím o vysvětlení nějakého češtiny znalého, díky.
Důležité upozornění není ustálené slovní spojení.
Dobrý den, chci se jenom zeptat, uzná mi cermat když mam napsano místo Moliére, Moliér? A misto klacisismus klasicismus?
Bohužel. V takovém případě je ti neprodleně udělena nedostatečná a jsi poslána zpátky na 1. stupeň zš. Terko, je mi líto. 🙁
Uznají mi když sem napsala misto klasicismus, klasisismus a misto Moliére, Molièr?
Ahoj když jsem místo Moliére napsala Moliér je to bráno jako špatná odpověď? :/
Zdravím když jsem napsal Moliér misto Moliére bude se to počítat
Dobrý večer chtěl bych se zeptat u otázky 8.2 je odpověď D, F a já mám v testu zaškrtnutou odpověď D tak má otázku správně?
Děkuji za odpověď.
Jinak u odpovědi ano, ne, ano, ne když máte 2 nebo 3 odpovědi správně tak máte 1 bod! Alspoň loni to tak bylo
Dobrý den,
nedal by se výchozí text k otázkám č. 28-31 zařadit rovněž jako informační (29.1.) pro voliče ve volebním okrku Praha 4. Informace, jak mají postupovat, pokud chtějí zažádat o vydání voličského průkazu?
Je hodně diskutujících o těchto výsledcích. Pokud by byly správné, test jsem udělal s přehledem, hodně se diskutuje o výsledcích A a N, doufám, že to máte dobře vy, jelikož to mám stejně.
Když jsem u otázky číslo 3.2. napsala Moliér a ne Moliére, bude to hodnoceno jako správná odpověď ?
A otázka číslo 16.2. počítá se za chybu, když jsem napsala totalitních ? V zadání bylo napsané vypiš.
Ráda bych věděla, kde se v článku o Moliérovi objevuje vnější charakteristika, která tam má údajně být. Vidím tam pouze charakteristiku vnitřní – tedy charakter povahy postavy, avšak nikde ani slovo o tom, jak Harpagon vypadal…přesto tvrzení 6.3 má být ANO. A další věc – proč u úlohy 8 jsou v případě 8.2 a 8.4 uvedeny dvě odpovědi! Nehledě na skutečnost, že v D je významový poměr příčinný a v A je tento poměr vylučovací. Děkuji za odpověď.
Když jsem psal vypisovací otázky tiskace aby to šlo dobře přečíst, bere se to jako chyba? Prorože tam mají napsáno rozlišujte malá a velká písmena
Děkuji
Dobrý den,
mohu se zeptat co znamená slovo “umně” ve větě z otázky číslo 1. D) Zchátrale vyhlížející stodola v sobě skrývala rodinný dům s umně
začleněnými moderními prvky.
Ahoj když jsem napsala 3.1 Molliere, bude uznáno? Díky
U odpovědi 6.3 bych vybrala variantu NE, dle mého nározu se objevuje pouze vnitřní charakteristika, popis tam nikde nevidím.
U poměrů jsou odpovědi 8.1 B, 8.2 F, 8.3 C a 8.4 E, varianta A je poměr vylučovací a D důvodový.
Slovo uvnitř je použito je větě jako předložka, tudíž odpověď 16.3 není příslovce, ale předložka.
A poslední ve 28.4 bych zaškrtla NE, slovo důležité je možné nahradit synonymem naléhavé, nemělo by se proto podle vysvětlení jednat o ustálené spojení.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak se počítá ta 8 otázka?? Kolik je bodů za jednu správnou odpověď? Stačí, když je u 8.2 pouze F nebo musí být i D?
Děkuji
Super!! Příběh jsem měl v dnešním testu seřazený úplně stejně , mně šlo hodně o ty 3 body !
Když mám u otázky 11.3 dobře a 2 špatně. Kolik je za to bodů,když celkem je 3 body???
Díky
0
bohužel 0 bodů
Dobrý den, chci se zeptat… Když jsem uvedla kalacisizmus místo klacisismus. Bude otázka započítaná, jako správná?
Zdravím, když jsem u úlohy 3.1. napsal Möliere, bude mi odpověď uznána?
Děkuji.
Když jsem u úlohy 3.1. napsal Möliere, bude mi odpověd uznána?
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli když mám u otázek ano, ne 2 správně a 2 špatně jestli je to 0 bodů? Děkuji.
Myslim ze ano, u jedne spatne je jeden bod
Ano, bohužel takto jsou hodnoceny tyto zadání 🙁
ano
Myslím, že za každou chybu jde bod dolů, tak si to odpočítej 🙂
nic se neodečítá !
Takže pokud je to tedy za 4 body a já mam 2 spravne a 2 spatne, tak mam 2 body, nebo 1?
Nově je to, že za 2 dobře máš pořád 1 bod. Najděte si to v klíči v didaktickém testu jaro 2016.
V predeslich to bylo takto 4sparvne 2body. 2 az 3 sptavne 1 bod. 1 spravne 0bodu
máš 1 bod, řešila jsem to v jarním termínu – za 2 a 3 správné odpovědi je 1 bod. za 1 správnou odpověď je 0 a za pouze všechny 4 dobře zodpovězené jsou 2 body.