Zde budou zveřejněny orientační výsledky a zadání maturitního didaktického testu z českého jazyka a literatury 2018. Při přípravě na státní maturitu z ČJ se můžete podívat na didaktické testy z předchozích ročníků státní maturity z českého jazyka a využít je na ilustrační testy. Spojení s ostatními maturanty po celé ČR můžete navázat na facebookové stránce Maturita z češtiny, kde maturanti diskutují nad maturitou z českého a jazyka a literatury a občas prohodí nějaký ten vtípek. Projděte maturitou z češtiny s nadhledem díky bezplatné online přípravě Nového Amose, kterou využilo už statisíce odmaturovaných.
Zadání a výsledky didaktického testu z ČJ 2018
Didaktický Test český jazyk – jaro 2018
Zobrazit zadání didaktického testu z ČJ – jaro 2018
Zobrazit výsledky didaktického testu z ČJ – jaro 2018
Zobrazit záznamový arch k didaktickému testu z ČJ – jaro 2018
Didaktický Test český jazyk – podzim 2018
Zobrazit zadání didaktického testu z ČJ – podzim 2018
Zobrazit výsledky didaktického testu z ČJ – podzim 2018
Zobrazit záznamový arch k didaktickému testu z ČJ – podzim 2018
Podívejte se na všechny didaktické testy z ČJ z ostatních ročníků:
testy 2021 | testy 2020 | testy 2019 | testy 2018 | testy 2017 | testy 2016 | testy 2015 | testy 2014 | testy 2013 | testy 2012 | testy 2011 | testy 2010
Autorem zadání maturitního didaktického testu 2018 je Cermat.cz publikující na NovaMaturita.cz. Orientační zpracování výsledků zajišťuje tradičně v den maturit Nový Amos.
Doufám že ten kdo je za ten test zodpovědný, bude brzy nést následky !
Třeba v září na úřadu práce.
Dobry den, pocita se jako chyba kdyz jsem napsala v úloze 30.1 místo bizarni slovo bizardní, ačkoli toto slovo ma stejny vyznam?
Dobrý den,
mám menší dotaz, prosímVás.
Vím, že tu už několikrát tato otázka zazněla, ale byla zodpovězena dost nejasně a každý tvrdí něco jiného.
Když mám dvě odpovědi ze čtyř správně, mám nula bodů, nebo tedy jeden?
Je to pro mě velice důležité – rozhodne to nad mou úspěšností či neúspěšností. Dost jsem zmatkovala a nezadařilo se, snad by mi ale mohlo štěstí přát a alespoň na těch 22 bodů bych to zvládnout mohla.
Pro ty, co se hádají o bodování úloh ANO/NE – Tato informace se doposud neví, CERMAT je chráněný svými na jejich webu napsanými pravidly či zákony, kde mají dáno, že mohou použít obě z uvedených hodnocení
tedy: 4 = 2b, 3-2 = 1b, 1-0 = 0b a druhé hodnocení: 4 = 2b, 3 = 1b, 2-0 = 0b.
Psali tam, že záleží na tom, zda je otázka považována za všeobecnou znalost, kterou by měl každý student mít a nebo zda je otázka považovaná za mírně náročnější – při té náročnější by tedy byla ta mírnější bodová skupina.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je problém když jsem zapisovat slova do otevřených úloh na začátku slova s velkým písmenem. Diky za odp.
Mohl by jste mi prosím zpětné říct zda vám to uznali ?
Děkuji
Tak myslím, že letošní test byl opravdu o znalosti českého jazyka a ne si pamatovat 150 jmen dávno zesnulých autorů, kteří se proslavili pouze dvěma díly. Za mě spokojenost se zadáním a s celkovou formou. Měla jsem ještě patnácti minutovou rezervu. Takže opravu texty přečíst šly. A úlohy byly převážně logické.
Dobrý den,
kolik nejméně bodů můžu u maturity ziskat abych prošla?
44% = 22 bodů. 🙂
Jak se boduje otázka č.14? 🙂 Předem děkuji za odpověď.
taky bych potrebovala vedet! a kdyz mam mozna: stinny? uznaji to?
Dobrý den, chci se zeptat jak je to se slovem bizární.. napsal jsem do archu misto slovo bizární..bizardní.
Bude mi uznána odpověď za správnou?
Kdyz mam u otevrene ulohy napsane 4 slova a z toho 3 dobre 1 spatne odecita se mi bod?
Dobrý den, docela by mě zajímalo. Jakou maturitní zkoušku jste skládali vy?! A jestli by jste takovou to verzi Státní maturity uvítali v 19 letech jako maturanti.. pro mě je nepochopitelne jak muže stejnou verzi maturity, dělat student z Gymnázia a student z Odborne školy. ?!Já si myslím, že je to velice zavádějící a do budoucna se obavám co bude čekat moje děti.
Dobrý večer, jsem studentem strojního oboru a češtinu jsem se neučil ani jednu vyučovací hodinu za celé 4 roky. Jedinou mou přípravou k této zkoušce byly 3 zkušební didaktické testy a to rok 2017 a jarní test 2016. Zkoušku jsem zvládl na 30 bodů a to jsem flákač, jak je to možné? Didaktický test nebyl o literárních znalostech (které mají studenti na gymplu vysoké) – Byl o porozumění textu a o logickém myšlení, pokud toto myšlení studenti nemají, nejspíš to nebude pouze jejich školou či Cermatem, bude to i tím v jakých podmínkách vyrůstají. Chci podotknout, že píšu pouze svůj názor, má tvrzení nemusí být úplnou pravdou, ale myslím si, že když jsem k tomu testu posadil dnes tatínkaa (Měl chytrácké řeči, že to zvládne), který používá ve svém zaměstnání mozek a selský rozum a školu navštívil naposledy před 25 lety a didaktický test napsal na 23 bodů, jak je možné že studenti, kteří by svůj mozek měli mít v lepší kondici, zkoušku nezvládnou i přesto, že se na zkoušku učí?
Souhlasím tohle bylo přez čáru..
Je mi to líto. Celé 4 roky se učíme tolik zbytečností, které jsem dnes ani nevyužila. Pokud by Cermat zvažoval někdy o změnách, tak by měli na odborných školách českého jazyka přidat, nebo zmírnit maturitní test. Praktickou výuku střídáme pravidelně s teoretickou. Týden tak a týden zas tak. Gympl celý týden sedí ve třídě a peče se nad teorií. Odbornou školu jsem si vybrala, protože i bez VŠ mám zaměření. Jsem opravdu zklamaná z testu… Vypočítala jsem si 21 bodů, tak snad bude test v záři jednodušší a já budu mít více štěstí 😉
výmluvy, výmluvy, výmluvy… rok od roku si studenti stěžují víc a víc.. maturoval jsem před 4 lety a když jsem si didakťák zkoušel, tak jsem ho za 40 minut napsal na 72%… nebyl v tom žádný háček. Literatury tam bylo minimum, tudíž gympl oproti odborným školám zase tak velkou výhodu neměl
To není vůbec pravda 😀 sám chodim na gympl a máme jednu hodinu čj týdně 😀 z čj jsem toho uměl víc v deváté třídě, protože při těch hodinách nic neděláme. Mám 37 bodů, byly tam celkem +- logické ulohy… Ale když pomalu čteš, špatnej system vyplnovani atd… tak je to potom těžký no 😀 řekl bych, že kdybys v tom měla systém, tak to uděláš aspon na 24 bodů.
Uzná se mi když jsem v 7. napsala celé Nalijme si pohár čisteho vína ? I když tam to pohár neni ?
Neuzná, v zadání je napsáno jedno přídavné a podstatné jméno.
Nevíte náhodou prosím jak je to s úlohou č. 25 a 30?
u úlohy 25 jsou možné 3body mám správně 1 odpověď (vidění, tématu)
a u úlohy 30 mám pouze slovo bizárdní.. dostanu za úlohy 0 bodů nebo aspoň u každé 1???
Děkuji
Mám dotaz k úloze 4.2.
Jak to, že nevyplývá z textu, že v Česku byla premiéra o pět let později než v zahraničí?
Ve světě 2009
Lets Ballets Bubeníček – událost sezony 2014
2014 – 9 = 5 let
Pokud podle Vás z opony “jednoznačně” vyplývá divadlo, vyplývá z nadpisu i počet let.
Protože o premiéře ve světě nepadlo ve výchozím textu ani slovo, tudíž nemáme z čeho vycházet. “mohlo
konečně pražské publikum po dlouhých pěti letech zhlédnout další skvost z tvorby bratrů Bubeníčkových” neznamená, že před pěti lety byla premiéra ve světě.
Nikde nebylo napsáno, že byla premiera ve světě.
Protože v zahraničí žádná premiéra před 5 lety nebyla. Hra samotná vyšla po 5 letech od jejich předešlé tvorby.
V tom textu vůbec nebylo, kdy byla premiéra v zahraničí.
Zmínka o premiéře ve světě se totiž nachází pouze v otázce(tvrzení). Ve výchozím textu však není nijak zmíněno, že by hra měla premiéru ve světě.
Podle mě z textu vyplývá jedině to, že bratři Bubeníčkovi vystupují zase po 5 letech v Praze, patrně s nějakým jiným představením.
to je naprosto jednoduché Hynaisova opona je jen a pouze v Národním Divadle… ale nikde se nepíše, že světová preiéra bylo před pěti lety… před pěti lety se odehrálo totéž vystoupení v ČR
Nikde se nepíše, kdy měli premiéru ve světě. Pouze, že 5 let nebyli v ČR. Toto konkrétní představení mohlo mít premiéru ve světě před pěti lety, ale stejně tak třeba i minulý měsíc.
Jak krásný didaktický test Cermat opět vytvořil. Nemyslím jsi ,že jsem úplně natvrdlej nebo retardovanej člověk, ale jak tady bylo už několikrát řečeno nemám chut’ ani náladu si pod takovým tlakem a časovým omezením něco odvozovat z textu. Na každou otázku má student cca 2 minuty a opravdu není čas na to se do hloubky hrabat v tom “co tím chtěl básník říci” a hledat hlubší významy v textu. Jinak celkově jsem se v testu ztrácel a nevím co máte za úchylku dávat každým rokem delší a nesrozumitelné texty. Už jsem se bál že bych tu vyplněnou, zaplacenou a odeslanou přihlášku na VŠ konečně použil ,ale ti lidé co tvořili tenhle skvost mě “zachránili”.
Doufám že mi tam ještě nějaký ty body nakonec naskáčou (potřebuju 3)
Jsme na tom podobně potřebuji 3 body a bude vybráno snad no nic teď už nezbývá nic jiného než čekat
Rada číslo jedna.. nejprve čtu otázku, až poté text..
Chtěl bych se zeptat kdy se dozvíme výsledky od cermatu. Zdělí nám je učitel nebo emailem?
Je uznaji slovo bizardni misto bizarni?
Dobrý večer,v roce 2017 hodnotil Cermat u otázek ANO-NE jinak než zde uvádíte.
0 odpovědí 0 bodů.
1-2 odpovědi dobře 1 bod.
3-4 odpovědi dobře 2 body.
Není těžké to dohledat.
Kde se to dá prosím dohledat? 🙂 Já mám totiž u většiny 2 správně a 2 špatně :/ jak to tedy je?
Me by zajímalo u te 14 kdyz jsem prohodila D,B jestli mam alespoň bod ci nikoli. Dekuji
U úlohy číslo 14, když mam vše dobře, jen poslední (E) mám nazačátku tak je to hodnocené jak? Děkuji
Pokud se nemýlím… Buďto 3 body za vše správně a 0 za jakoukoli odchylku od správného řešení.
Ale zas proč by se měly strhávat body? Vždyť se v didaktaku celkově body neodecitaji, podle čeho tak soudíte? 🙂
Tak Cermat se opět předvedl a dokázal, že se nejspíše baví z toho, že lidi tu maturitu prostě neudělají!
Myslel jsem, že testy mají testovat spíše reálné znalost čestiny, z tohoto testu mi spíš připadá, že se testuje spíše to, jestli někdo někdy náhodou slyšel nějaké přísloví nebo jak je rychlý ve čtení výchozích textů, které jsou dlouhé jako studium na střední škole.
A to nemluvím o úloze s Národním divadlem.
Pokud má informace jasně vyplývá z výchozího textu, tak to není něco co si musíme domyslet, ale ta informace by tam měla být obsažená.
Pokud by měla být správná odpověď ANO, mělo by být v zadání: Pomocí textu si odvoďte…..
prayForCermat();
Naprosto souhlasím
Jo to jsem si říkal taky s tím divadlem….,
Hele a víš co je největší ironie? Já bydlím od Prahy kousek a stejně tohle nevím… Jako já beru, že jsme maturanti a čeká se od nás, že máme vědomosti, ale proboha jako taky snad nemůžeme vědět vše. Jak se na tohle má člověk připravit? Naučit? Třeba ty autory jsem sice znala všechny jména, ale opravdu si jejich definice nepamatuji. To jsem se měla před testem naučit kompletně celou literární historii, protože tam náhodou mohl být jeden z autorů? A i kdybych to perfektně uměla, tak jsem z důvodu nedostatečného času měla nervy po celou dobu testu. Přitom by stačilo tak 5 – 10 minut navíc, víc netřeba. No nevím… Šla jsem k testu s tím, že jsem dobře připravená a teď podle hrubého odhadu bodů budu ráda, pokud vůbec uspěji 🙁
Naprosto souhlasím… a je mi líto všech studentů, kteří mají celé roky na střední škole z českého jazyka skvělé výsledky, ale didaktický test neudělají. Bohužel jich je dost a ti co naopak moc neprospívají, jsou na tom ve výsledku líp, protože mají štěstí.
Naprosto s Vámi souhlasím. 4 roky na SŠ a nejhorší ohodnocení mé práce za ty roky v ČJ byla 2 na pololetním vysvědčení. Teď už počítám s termínem v Září a pořád to nedokážu pochopit.
Souhlasím
learnCzechLanguage(this);
Bohužel, je to blbě nastavené.
To stejné i přijímací řízení na VŠ, proč obor ITE dělá zkoušku z Obecných předpokladů?
Aby se na tu školu dostali jen gymnazisti, kteří stejně v prváku vyletí?
Je to jen o penězích, o ničem jiném! 🙂
learnProgramming($honza);
Dobbrý den, když mám u 4 následovně: NE,NE,NE,NE je to automaticky za 0 bodu? To sáme je u přiřazovaní autoru, když mám správně pouze Williama Shakespera tak je za to také 0 bodu, nebo 1 bod, když jsou zato 4 body ?
Za každou správnou odpověď získáš v této úloze jeden bod. Pokud tam máš jen Shakespeara, tak máš 1 bod z této úlohy.
U čtvrté otázky jsou jen 2 body. 2 body dostaneš pouze, pokud máš vše dobře. S jednou chybou jde bod dolu, a pokud máš víc jak 2 chyby – 0 bodů.
U přiřazování jsou maximum 4 body. Za každé správné přiřazení 1 bod.
Čili u přiřazování autorů se za špatné přiřazení bod nestrhává?
Pokud jsi neodpověděl a nebo jsi dal odpověď špatnou, tak žádný bod nedostaneš. Žádné body se nikdy nestrhávají!!!
záleží v minulem roce byla 1 chyba jeste za 2 body 2 chyby za 1 bod
Přesně myslela jsme že to je od roku 2017 také tak :/ tak teď nevím co si myslet protože myslím že mám ve 4 dva dobře a dvě špatně..
U přiřazování autorů je to za každého správného autora 1 bod. Proto je tam napsáno max.4 body 🙂
Všude kde je více než jeden bod, je napsáno max…body. Např. cvičení 3 funguje na principu 3 dobře 1 špatně=2 body, 2 dobře 2 špatně=0 bodů…
Dobrý den,
Jak je to,když z úkolu číslo 3 mám správně jen 3 slova,kolik to bude bodu?..děkuji
Dobrý den, myslím si, že u otázky č.25 je správně i předložka “jako.” Lze se někam odvolat, aby mi byla uznána i tato možnost? Děkuji předem za odpověď.
jako není předložka
jako je spojka
Také mám předložku “jako”…
jako ale neni predlozka takze neplatne
Cermat neustupuje 😉
Dobrý den,
pokud ve cvičení 30.1 a 30.2 jsem napsal bizární a úmělecký počítá se to jako chybná odpověď? Mělo tam být bizarní a umělecký :/
Mám to stejně. Pokud mi to neuznají , neprospěl jsem.
Dobrý den, chci se zeptat jestli se počítá dobře při vyhledávání chyb v textu, že jsem napsal to slovo špatně a pak pomlčku a vedle toho dobře.
Dá se to uznat?
Děkuji
Mám to stejně, protože je to ve vzorových učebnicích od Didaktis Maturita 2018. Pokud to neuznají, je na co se odvolat.
Já se taky učila z učebnice od Didaktisu, mám to zapsané stejně jako vy a teď mě straší, že mně to neuznají 🙁
Podle učebnice Maturita 2018 od Didaktis by se to mělo počítat. Jinak by byl Cermat značně nelogický.
Mám to úplně stejně… taky doufám, že to uznají
Měl by, psala jsem minuly rok takhle v květnu a v září a uznali mi to. 🙂
Psala jsem to takhle minuly rok a v pohodě 🙂 uznají ti to 🙂 chybu tam mas napsanou a i opravenou, tak není co řešit.
Dobry den , jak je to s hodnocením otevřených úloh ?
Kdy se odecitaji body a kdy ne ?
Terezko, buď v klidu, body se neodečítají.
Taky by mě to zajímalo například u té 3 úlohy.
Máme napsat 4 chybná slova, napsat je správně a jsou za to max.4 body.
Mám napsané jen 3 slova ze 4.
Jak se to bodově hodnotí?
Děkuji
Mám to úplně stejně, docela by mě zajímala odpověď
1 slovo=1 bod 🙂
chci se zeptat, je to opravdu tak?? dají za tři správné slova s jedním chybným opravdu 3 body? V minulém testu jsem měl dvě správné a dvě špatně a dali mi 0 b
ja taky 😀
Za každé správné slovo je jeden bod. 🙂
a kdyz mam napsane 4 slova z toho 3 dobre odecita se mi bod?
“Za chybu se považuje nesprávná
(tj. i nadbytečná) nebo chybějící dílčí
odpověď. Maximální dosažitelné bodové
hodnocení za úlohu se !!!!sníží!!! o započítané
chyby.” tohle je napsané přímo na první straně, což by mělo znamenat, že se to odečítá ..ale já už fakt nevím ..každý říká něco jiného :'(
Pokud použijete mozek, zadání jasně říká, že maximální bodové ohodnocení za úlohu se sníží o započítané chyby – Pokud napíšu “stinných” “chvíli” a pak dvě špatně vybraná slova, tak maximální počet je 4b a odečtou se mi 2b za 2 špatná slova tudíž stejně mám 2b – Za nevyplnění nedostanete další -2b protože jste zaplnili 4 místa.
Ahoj,dostaneš tři body…pokud jsou dobře zapsaná.
Dobrý den, měl bych dotaz k otázce č. 4.1. Podle mě z uvedého textu nevyplývá, že by se jednalo o Národní divadlo a jakožto člověk, který není z Prahy a okolí a ani se nepohybuje v oblasti kultury, zejména divadel, mi to přijde nefér a uznal bych i odpověď N.
Ale protože růže přináší, mohlo konečně pražské publikum po dlouhých pěti letech zhlédnout další skvost z tvorby bratrů Bubeníčkových. Moderní tanec světové úrovně ovládl zlatou kapličku po dva lednové večery.
Ke spolupráci si Otto a Jiří Bubeníčkovi, synové známého artisty, tentokrát přizvali vynikající tanečníky. Mimořádné autorské představení, propracované do sebemenšího detailu, se skládalo ze čtyř částí, na nichž se oba všestranní umělci podíleli nejen jako interpreti. Choreografie byla dílem Jiřího, který ukázal hloubku svých tvůrčích schopností, Otto se představil zejména jako hudební skladatel a jevištní výtvarník.
(2) Již od půl sedmé bylo hlediště plné. Diváci s napětím čekali na chvíly, kdy začne velkolepá podívaná. Hynaisova opona odkryla scénu přesně v sedm.
Hynaisova opona se nachází v Národním divadle 🙂
https://cs.wikipedia.org/wiki/Opona_N%C3%A1rodn%C3%ADho_divadla#Hynaisova_opona
Ano nachází, ale v zadání je napsáno “co jednoznačně vyplývá z textu”..promiňte, ale pro mě jednoznačně znamená, že to bude opravdu znatelné. Podle mě je tohle sporná odpověď…
Vždycky v nějakém didaktickém testu jsou nějaké dějiny. Takže pokud nejsi Maďar, tak by ti to nemělo dělat problém 😉
“Zlatá kaplička” se přezdívá Národnímu divadlu, k čemuž není potřeba žádných znalostí města Prahy. To je učivo střední školy 😀
Jsem z Brna a příjde mi, že to ví snad skoro každý, takže to není tím, že nejste z Prahy, ale tím, že to prostě nevíte. Vyplyne to z textu, samozrejme jen pokud víte o te opone. 🙂
Tohle mi teda opravdu nepřijde jako samozřejmá věc, pochybuji, že to “ví snad skoro každý”
Já jsem to poznal tedy podle zlaté kapličky. Přezdívka Národního divadla, takže těch indicií tam bylo víc.
a o pojmenování “zlatá kaplička” 🙂
Já jsem z Prahy, a tuto odpověď jsem tipla na základě informace z textu, že vystoupení je v Praze a je to velkolepá akce. Takže jsem vydedukovala, že se nemůže konat jinde než v Národním divadle… Až doma jsem zjistila, že tam byla důležitá ta opona 😀
Dobrý den
Ráda bych věděla jak je to s bodováním při úkolech A / N. Za kolik chyb je stále 1. bod.
Děkuju
píše se děkuji, nikoli děkuju.
Na začátku věty se píše velké písmeno, nikoli malé.
A/N otázky se bodují takovým způsobem, že za každou chybu se odečítá bod. To znamená, že pokud máte 3 správně, 1 špatně, máte z otázky 1 bod.
V úkolech A/N je to následovně: při maximu správných odpovědí je maximum bodů a při každé špatné nebo nezodpovězené se bod odečítá.
Za 1 chybu je už jeden bod a za 2 už nic 🙂
Aha já měla za to že 1-2 chyby 1 bod 3 a více 0 bodů a vše dobře plný počet samozřejmě
Když jsem u otázky 30.2 napsala umělý a ne umělými, bude mi bod neuznán? Nikde tam není psáno, že se přídavné jméno musí psát ve tvaru z původního textu.
Děkuji
Je tam napsáno „vypište z textu“, mělo by to být tedy vypsáno podle textu. Možná to ale uznají i tak.
Dle hodnocení v minulých letech by to mělo být v pořádku.
Taky to tak mám, taky by mě to zajímalo …
Je tam přesně napsáno, že ho máte vypsat z textu – takže ve tvaru, ve kterém se v daném textu nachází.
Mám dotaz, jaký je minimální počet bodů, abych prošel? A když mám z odpovědí ANO/NE správně 3 ze 4, tak se počítají 1 bodem?
Děkuji za odpověď
22 bodů.
Ano, jedním bodem 🙂
Dobrý den,
kdy budou vloženy vysledky didaktického testu za rok 2018?
Děkuji
S pozdravem
Luboš Vykroutil
Luboši, výsledky jsou tu https://www.statnimaturita-cestina.cz/vysledky-maturitniho-testu-z-cestiny-2018-jarni-termin 🙂 Mnoho úspěchů 🙂
Dobrý den,
chci se zeptat jak se hodnotí odpovědi ANO/NE. Pokud má dvě odpovědi špatně a dvě dobře, znamená to, že mám nula bodů ?
Děkuji za odpověď.
Četla jsem, že za to dají 1 bod. Ale nevím, co je na tom pravdy.
Zajímá mě stejná věc (rozhodne mi to o výsledku)
máte to z ověřeného zdroje?
Také mě to zajímá 🙁
Ne, za 4 dobře jsou 2 body, ovšem za 3 dobře je jen bod jeden. Když máte 2 dobře a 2 špatně, je to 0 bodů.
Nám učitelka sdělila stejnou informaci, ale na internetu se nemůžu dohledat nějaké odpovědi. Ale spoléhám na naší češtinářku a věřím, že to skutečně změnili a je to tak, že při polovině správných odpovědí ANO NE máte stále 1 bod.
Pro nechápavé
3 správně/ 1 špatně = 1 bod
2 Správně / 2 špatně = 1 bod
3 a více špatně = 0 bodů
V ANO/NE co chyba to bod dolů – tzn. dvě dobře a dvě špatně = 0 bodů
Jáso, pleteš se…
Opravdu je to takhle
4 správně/ 0 špatně = 2 body
3 správně/ 1 špatně = 1 bod
2 Správně / 2 špatně = 1 bod
3 a více špatně = 0 bodů
Někdy se to počítá tak, že za dvě chyby je stále jeden bod, a někdy už nula.
Zdravim, chtěl bych se zeptat jak je to s tím ano/ne, jestli za 2 správně odpovědi ze 4 je jeden bod, nebo ne. Celkově za to jsou 2 body a jsou 4 odpovědi, tak by mě zajímalo jak to je.
Diky
Co chyba to bod dolů, to znamená, že za 2 dobře (2 špatně) budete mít 0 bodů
každý tvrdí něco jiného… jiní psali, že za 2 špatně a dvě dobře je uznán jeden bod