Výsledky didaktického testu z češtiny 2016 podzim

Jak jste dopadli u maturitního didaktického testu z češtiny na podzim 2016? Tisíce maturantů dnes čelily této výzvě a nyní doufají v co nejlepší hodnocení. Přinášíme Vám výsledky didaktického testu z českého jazyka a literatury psaného v podzimním termínu 2016. Porovnejte své vlastní odpovědi se správnými odpověďmi a zjistěte tak, jestli jste u maturitního testu z ČJ 2016 na podzim uspěli. Výsledky didaktického testu můžete sdílet se svými spolužáky.

ČTĚTE TAKÉ: Vzorová maturitní písemka z češtiny z jara 2016 na jedničku

DIDAKTICKÝ TEST Z ČESKÉHO JAZYKA 2016 PODZIMNÍ TERMÍN VÝSLEDKY

  • 1 B
  • 2 B
  • 3.1 klasicismus
  • 3.2 Moliére / Jean-Baptiste Poquelin
  • 4 D
  • 5 A
  • 6.1 A
  • 6.2 N
  • 6.3 N
  • 6.4 N
  • 7 blízkými, vymýtit, penězi, ztracené
  • 8.1 B
  • 8.2 F
  • 8.3 C
  • 8.4 E
  • 9 D
  • 10 D
  • 11.1 C
  • 11.2 A
  • 11.3 E
  • 11.4 B
  • 11.5 D
  • 12.1 N
  • 12.2 A
  • 12.3 N
  • 12.4 N
  • 13 A
ČTĚTE TAKÉ: Jak uspět u ústní zkoušky z češtiny u maturity?
  • 14 B
  • 15 A
  • 16.1 vyznavači, násilím
  • 16.2 totalitních
  • 16.3 předložka
  • 17.1 N
  • 17.2 A
  • 17.3 A
  • 17.4 N
  • 18 B
  • 19 C
  • 20 D
  • 21 kradmé
  • 22 A
  • 23 B
  • 24 A
  • 25 B
  • 26 A
  • 27.1 C
  • 27.2 E
  • 27.3 D
  • 28.1 A
  • 28.2 A
  • 28.3 A
  • 28.4 N
  • 29.1 administrativní / úřední
  • 29.2 odborný / vědecký
  • 30 D
  • 31 C
  • 32 C

Zadání didaktického testu z češtiny 2016

Výsledky didaktického testu z českého jazyka a literatury vypracoval v den testu Nový Amos.


Příspěvek byl publikován v rubrice Novinky, Výsledky a jeho autorem je NovýAmos.cz. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

34 komentářů u “Výsledky didaktického testu z češtiny 2016 podzim

  1. Proč je výraz “důležité upozornění” ustálené slovní spojení? Když místo toho řeknu třeba “důrazné upozornění”, zjevně to bude mít stejný význam, nebo ne? Prosím o vysvětlení nějakého češtiny znalého, díky.

  2. Dobrý den, chci se jenom zeptat, uzná mi cermat když mam napsano místo Moliére, Moliér? A misto klacisismus klasicismus?

    • Bohužel. V takovém případě je ti neprodleně udělena nedostatečná a jsi poslána zpátky na 1. stupeň zš. Terko, je mi líto. 🙁

  3. Dobrý večer chtěl bych se zeptat u otázky 8.2 je odpověď D, F a já mám v testu zaškrtnutou odpověď D tak má otázku správně?
    Děkuji za odpověď.

    Jinak u odpovědi ano, ne, ano, ne když máte 2 nebo 3 odpovědi správně tak máte 1 bod! Alspoň loni to tak bylo

  4. Dobrý den,
    nedal by se výchozí text k otázkám č. 28-31 zařadit rovněž jako informační (29.1.) pro voliče ve volebním okrku Praha 4. Informace, jak mají postupovat, pokud chtějí zažádat o vydání voličského průkazu?

  5. Je hodně diskutujících o těchto výsledcích. Pokud by byly správné, test jsem udělal s přehledem, hodně se diskutuje o výsledcích A a N, doufám, že to máte dobře vy, jelikož to mám stejně.

  6. Když jsem u otázky číslo 3.2. napsala Moliér a ne Moliére, bude to hodnoceno jako správná odpověď ?
    A otázka číslo 16.2. počítá se za chybu, když jsem napsala totalitních ? V zadání bylo napsané vypiš.

  7. Ráda bych věděla, kde se v článku o Moliérovi objevuje vnější charakteristika, která tam má údajně být. Vidím tam pouze charakteristiku vnitřní – tedy charakter povahy postavy, avšak nikde ani slovo o tom, jak Harpagon vypadal…přesto tvrzení 6.3 má být ANO. A další věc – proč u úlohy 8 jsou v případě 8.2 a 8.4 uvedeny dvě odpovědi! Nehledě na skutečnost, že v D je významový poměr příčinný a v A je tento poměr vylučovací. Děkuji za odpověď.

  8. Když jsem psal vypisovací otázky tiskace aby to šlo dobře přečíst, bere se to jako chyba? Prorože tam mají napsáno rozlišujte malá a velká písmena
    Děkuji

  9. Dobrý den,
    mohu se zeptat co znamená slovo “umně” ve větě z otázky číslo 1. D) Zchátrale vyhlížející stodola v sobě skrývala rodinný dům s umně
    začleněnými moderními prvky.

  10. U odpovědi 6.3 bych vybrala variantu NE, dle mého nározu se objevuje pouze vnitřní charakteristika, popis tam nikde nevidím.
    U poměrů jsou odpovědi 8.1 B, 8.2 F, 8.3 C a 8.4 E, varianta A je poměr vylučovací a D důvodový.
    Slovo uvnitř je použito je větě jako předložka, tudíž odpověď 16.3 není příslovce, ale předložka.
    A poslední ve 28.4 bych zaškrtla NE, slovo důležité je možné nahradit synonymem naléhavé, nemělo by se proto podle vysvětlení jednat o ustálené spojení.

  11. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak se počítá ta 8 otázka?? Kolik je bodů za jednu správnou odpověď? Stačí, když je u 8.2 pouze F nebo musí být i D?

    Děkuji

  12. Super!! Příběh jsem měl v dnešním testu seřazený úplně stejně , mně šlo hodně o ty 3 body !

  13. Dobrý den, chci se zeptat… Když jsem uvedla kalacisizmus místo klacisismus. Bude otázka započítaná, jako správná?

  14. Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli když mám u otázek ano, ne 2 správně a 2 špatně jestli je to 0 bodů? Děkuji.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *