Výsledky didaktického testu z češtiny 2019 podzim

Jak jste si vedli u maturitního testu z českého jazyka a literatury v podzimním termínu 2019? Podívejte se na orientační výsledky a porovnejte si je s vašimi vlastními odpověďmi, abyste zjistili, zda jste uspěli. Výsledky testu také skvěle poslouží budoucím maturantům v přípravě právě na ten jejich ostrý termín. Všem maturujícím na podzim 2019 přejeme úspěšné složení státní maturity z českého jazyka a z dalších předmětů státní maturity. Ať se všem dobře daří, přeje Nový Amos.

DIDAKTICKÝ TEST Z ČESKÉHO JAZYKA 2019 PODZIMNÍ TERMÍN VÝSLEDKY

  • 1.1 A
    1.2 N
    1.3 N
    1.4 N
  • 2 zlacenými, svítidly, strávený, oblíbili
  • 3 C
  • 4 D
  • 5 D 
  • 6 A
  • 7 A
  • 8.1 N
  • 8.2 A
  • 8.3 N
  • 8.4 N
  • 9 C
  • 10 D
  • 11 mravokárnou, mírumilovné, jednoznačným
  • 12 B
  • 13 B
  • 14.1 A 
    14.2 A
    14.3 N
    14.4 A
  • 15.1 B
    15.2 D
    15.3 C
    15.4 A
  • 15.5 E
  • 16 B
  • 17 A
  • 18.1 A
  • 18.2 D
  • 18.3 F
  • 18.4 B
  • 19.1 A
  • 19.2 N
  • 19.3 N
  • 19.4 A
  • 20 C

ČTĚTE TAKÉ: Jak uspět u ústní zkoušky z českého jazyka u maturity?

  • 21 B
  • 22 Werich
  • 23 C
  • 24 D
  • 25.1 B
  • 25.2 A
  • 25.3 D
  • 26 jen – pouze
  • 27 A
  • 28 A
  • 29 C
  • 30.1 nichž
  • 30.2 vězte
  • 30.3 nahánějícím 
  • 31 D
  • 32 D

Zadání didaktického testu z češtiny 2019

Orientační výsledky didaktického testu z českého jazyka vypracoval v den testu
Nový Amos. Oficiální výsledky jsou zveřejněny po zasedání validační komise
Centra pro zjišťování výsledků vzdělávání, p. o.


Příspěvek byl publikován v rubrice Novinky, Výsledky a jeho autorem je NovýAmos.cz. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

30 komentářů u “Výsledky didaktického testu z češtiny 2019 podzim

    • Terezo, v druhém odstavci textu se můžeme dočíst, že se jedná o bývalou britskou kolonii, což se s odpovědí A vylučuje. Držíme palce.

  1. Dobrý den. Mám dotaz. Můžete mi objasnit proč u otázky číslo 31 by podle vás mělo být D? Podle mého správná odpověď by měla být A, jelikož o “déčku” se v textu píše, zatímco o “áčku” tam není ani slovo. 🙂

    • Kubo, v textu je zmíněno, že se jedná o bývalou britskou kolonii, takže se nám to vylučuje s odpovědí A, ve které se píše, že Singapur byl v minulosti politicky a hospodářsky nesamostatnou zemí. Držíme palce.

    • Johny, otevřené odpovědi vždy hodnotí lidé a snaží se v nich najít, co se dá, aby maturant získal co nejvíce bodů. Hodně štěstí.

  2. když mám u otázky č. 11: mravokárná, mírumilovné, jednoznačný, počítá se mi body prosím?

    • Pokud dobře chápu, tak je to 1 bod za každé slovo, tudíž bys měl dostat 2 body. Stejně jako já…

      • Mám to samé..
        Doufám že co slovo to bod..
        Mám 2 špatně a 2 dobře. Přeci nemůžu dostat 0 bodů..

        • “chybějící dílčí odpověď nebo ZÁPIS JAKÉHOKOLI SLOVA, které nevyhovuje zadání ulohy, jsou považovány za chybu”, tak je to i pod tím napsané. Takže bohužel když máš 2 dobře a 2 špatně máš 0 bodů. Špatné slovo, je jakoby bod dolů. :/

        • Ahoj Tome, pokud máš 2 špatně a 2 dobře nebo 3 dobře a 1 špatně. Tak máš jeden bod. Body se u této úlohy neodečítají.

    • U té otázky číslo 2, pokud máte 2 dobře a 2 špatně, tak nemáte žádný bod. Protože se tam píše, za chybu se považuje nesprávná (tj. i nadbytečná) nebo chybějící dílčí odpověd. MAXIMALNI dosazitalne bodové hodnocení za ulohu se sniži o započítané chyby.

      Kvuli tomuto blbéme odečítání, jsem minulý rok neprošla o bod.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *